Sayfalar

2.3.13

Kuzey Ege - arkadaşlarla Minibüs Turu

Kuzey Ege Turu (Ayvalık-Kazdağları-Bozcaada-Truva)

Çalışırken ya aybaşında maaşını  ya da yıllık izinleri özlemle beklersin.. Birgün iş yerindeki arkadaşlarımızla kafamız yine neye bozduysa hadi gidelim buralardan dedik... Tamam belki O gidelim yer dünyanın öbür ucu değil ve alt tarafı haftaya yine işteyiz nereye gidiyorsun ama kendi mütevazi turumuzu outlooklarımıza atmak da ayrı bir keyifti...

20-24 Eylül 2010

20 Eylül  Pazartesi Bodrum’dan İzmir’e Hareket  18.30

D-Marin Turgutreis Kapı 1  (Turumuza  Akçaalan ve Buca’dan da katılabilirsiniz)

1. GÜN

Sabah 07:00 Buca’dan hareket. Karşıyaka’daki kafilenin de katılımıyla Ayvalık  Cunda’da verilecek kahvaltı molasının ardından Kazdağları için yola çıkıyoruz.  Güzergah Hasanboğuldu -Zeus Altarı -Adatepe-SütuvenŞelalesi… Hava ve yol  koşullarının uygunluğunda 19.00 civarlarında Yeşilturt’taki Erguvan otelde  oluyoruz. Akşam yemeğinde varsa sarma yaprağında yapılmış balık yiyoruz. Otelde akşam yemeğinin ardından köydeki kahvelerden birinde çay kahve keyfi yapıyoruz. Gece otele giderken yollar zifiri karanlık elinizde kameranız da varsa Blair Cadısı geyiği yapma potansiyeliniz çok fazla demektir

ResimResim

Resim

2 GÜN YEŞİLYURT-ASSOS-BEHRAMKALE

Saat 09:00 kahvaltımızı Yeşilyurt'taki tesisimizde alıp 12.00 itibarıyla  odalarımızı boşaltarak çıkış işlemlerimizi tamamlıyoruz. Erguvanlı evin kahvaltısı da akşam yemeği gibi enfes.Bu sırada Yeşilyurt  Köyünde 1-2 saatlik bir doğa yürüyüşü isteyen katılımcılarımız tarafından yapılabilir Öğlen 13:00-14:00 gibi Assos Behramkale köyüne gidiyoruz. Köyü ve  Athena  Tapınağını gezdikten sonra Antik tiyatroda mola vererek Antik Limana  iniyoruz. Gezi ve öğle yemeğinin ardından 16.00 itibarıyla Geyikli’ye doğru  yola koyuluyoruz . Geyikli'den  Bozcaada'ya arabalı vapur saati 17:00 olup yarım saat sonra adaya varıyoruz. Bozcaada'daki otelimize yerleşip akşam yemeği için tavsiye üzerine lisanın yerine gidiyoruz. ama biz tavsiye etmiyoruz.

Konaklama-Bozcaada:  Ayana  Koukevi – Kaikias Otel  vs…

Erguvanlı Ev

3.gün BOZCAADA

Otelde  sıkı bir kahvaltının ardından denizin yolunu tutuyoruz. Deniz  keyfi için Ayazma plajına gidiyoruz. (sağdan soldan Akvaryum Plajını duyup da  oraya da gitmek isteyebiliriz) Eşine az rastlanır güzellikte bir deniz ve uzun  bir kumsal Ayazma... Akşam 17:00 plajdan ayrılıp birlikte adayı keşfe çıkacağız. Eski Rum Mahallesi, tarihi kilise, Şarap mahzenleri ve kale gezeceğimiz  yerlerden bazıları. Gün batımından önce yaptığımız gezimizi tamamlayıp otelimize  dönüp akşam yemeği için hazırlanıyoruz. Elbette yemekten önce adanın en batı  ucundaki Polente feneri ile güneşin denizle buluşmasını izleyeceğiz. Sonrasında yemek yemeği tercih edeceğimiz Sandal restoranımızda birbirinden değişik leziz mezeler ve ada şarapları konuk oluyor masamıza...Aman çok açlar sipariş vermesin..Geceyi, limanda Kale'ye karşı içkimizi yudumlarken karşılıyor veya sakin bir mekânda ev kekleri ve melisa limon çayıyla noktalıyoruz. Gece otelimize dönüyor ve bir gün  sonra dönüş yoluna gideceğimizi hiç düşünmüyoruz. Zira tatil yapmak için de para  lazım para... çalışmak gerek çalışmak…...

Resim

4.gün - Dönüş- Truva

Sabah kahvaltımızı yapıp pansiyondan ayrıldıktan sonra arabalı vapurla adaya veda ediyoruz. İstikamet Truva Antik Kenti ! 7 katlı bu kenti gezikten sonra Çanakkale'ye yol alıyoruz. Aynalı çarşıda hediyelik ilginç havlular aldıktan sonra öğle yemeği için tercihimiz İskender olacak...tatlı olarak çanakkale peynir tatlısı alıyoruz.

Not:
.: Ulaşım aracı Vito olup şöför sayısı muhtemelen 3  adettir.
: Bütçeye göre otel seçimi yapılabilir.Oteller henüz netleşmemiştir.
.: Küçük çocuğu olan anneler her programa  katılmayabilir.
.: Program akışı 2 ana rehber  (anne olan rehberler) tarafından belirlenir.
.: Rehber, hava,  yol, sosyal, doğal, zamanlama vb. nedenlerle programda değişiklik yapabilir.